تبلیغات
نگاه قشنگ - پیشنهاد فروش شما چیست؟
 
نگاه قشنگ
                                                        
درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : میهن بلاگ 99
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
چهارشنبه 21 بهمن 1394 :: نویسنده : میهن بلاگ 99
با مشاهده روزنامه‌ها مجله‌ها می‌بینیم تبلیغات مشابه یکدیگر و خیلی عمومی ‌می باشند . همگی آن‌ها به‌طور غیرمستقیم می‌گویند: «بیایید از ما بخرید، تا ما سود ببریم ثروتمند شویم.» ولی به این پرسش جواب نمی‌دهند که جهت چه باید از آنها خرید کنیم.


طراحی سایت فروشگاهی

فروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه ساز

حال این تبلیغات را با تبلیغی مقایسه بکنید که به‌طور خاص، بسته‌ای برای از کالاها و خدمات را با قیمتی ویِژگزینشه برای افرادی ویِژگزینشه معرفی می‌کند. چنین تبلیغی در بین ده‌ها تبلیغ در همان زمینه متمایز خواهد شد و اقطعا ل فروش بیشتر شدن می‌یابد.
تبلیغات خود را ویِژگزینشه سازید

تبلیغات خاص و مفرق همواره موردتذکر قرار می‌گیرد. یکی از موارد خیلی مهم جهت مفرق بودن، ارائه قیمت و توجیه آن است. بسیار زیاد ی از رقیبان قیمت‌ها را به‌راحتی در اختیار علاقه‌مندان قرار نمی‌دهد همین طور قیمت را توجیه نمی‌کنند. بارها از فروشنده پرسیده‌ام برای چه این پیراهن گران‌تر است و او می‌گوید چون کیفیتش بهتر است. چنین پاسخ‌هایی کافی نیستند. تعریف کیفیت خوبتر چیست؟

در تبلیغات قیمت را توجیه بکنید و توضیح دهیدکه مشتری با پرداخت قیمت، چه ویژگی ها یی به‌دست خواهد آورد. همچنین حس آنی ت را در مشتری برانگیزید تا بلافاصله به خرید اقدام نماید .
پیشنهاد اتی که به‌سرعت فروش را افزایش می‌دهند

زمان ی مجموعه محصولات و قیمت آن‌ها را معین کردید، نوبت به ارائه توصیه ات فروش مناسب می‌رسد. توصیه های فروش آزموده‌شده‌ای وجود دارند که به‌محض به‌کارگیری فروشتان را ارتقا خواهند داد. بر‌خلاف روش‌هایی مانند برگزاری تبلیغات دو وهله ‌ای، هدف اینروش فروش مستقیم کالاها است. در اینروش قیمت محصول را ذکر کرده وآن‌را با اطلاعات مکمل توجیه می‌کنید که باعث می‌شود کالای شما خیلی با‌ارزش به‌نظر برسد، پس با ایجاد حس آنی ت دلیل ی به خواننده می‌دهید تا او فوراً با بخش فروش ارتباط گرفته و این پیشنهاد فروش را از دست ندهد.

با اینکه این نوع پیشنهاد ات فروش ً به‌صورت کتبی انجام می‌شوند، اما کارکنان فروش بایستی در مورد توصیه ، تمام اعتراضات ممکن در مورد قیمت، محصولات یا خدمات وبقیه جنبه‌های معلت ه آموزش ببینند.
انواع توصیه های فروش

در این بخش به نمونه‌های اثبات‌شده‌ای از پیشنهاد ات فروش مستقیم می‌پردازیم که خواننده را وادار به اقدام سریع جهت خرید از شما می‌کند.
پیشنهاد ات با مدت محدود

این نوع پیشنهاد ات مدت‌دار،روش مورد‌علاقه من در فروش است. مشتریان همواره تمایل به تعلل دارند. آنان حتی خرید محصولات ی را که کاملاً ضروری به‌نظر می‌رسد، به تعویق می‌اندازند. با ارائه پیشنهاد ات با مدت زمانی محدود بر این مساله فائق می‌آیید.

در پیام‌های توصیه فروش، دلیل ی ارائه کرده و فروش ویژه را تا مدت محدودی ادامه دهید. مثلاً به مشتری بگویید به تمام افرادی که تا انتها ساعت کاری چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت سفارش خود را ثبت کنند، کتاب رایگان هدیه داده خواهد شد.

آن دسته از مشتریان محصولات روش ی من که از شهرستان‌ها ارتباط می‌گیرند، ابتدا بسیار زیاد پر انگیزه هستند ، ولی وقتی در می‌یابند که برای پرداخت بایستی به بانک مراجعه کنند، این‌کار را به تعویق انداخته بعد از چند روز به فراموشی می‌سپارند. اما امکان پرداخت آنلاین در سایت وجود دارد، ولی گاهی از مشتریان کارت بانکی با رمز دوم فعال ندارند یا از خرید اینترنتی وا تمام دارند.

راه‌حلی یافته‌ام که زیاد موثر واقع می‌شود؛ به‌این ترتیب که هرگاه مشتریان ارتباط می‌گیرند تا در مورد شیوه خرید سؤال کنند، به آن‌ها شرح می‌دهم که نامشان و محصول درخواستی را یادداشت کرده ‌ام و یک توصیه بهتر برای شان دارم. چنانچه تا انتها ساعت کاری همان روز وجه را پرداخت کنند، یک محصول دیگر به‌عنوان جایزه جهت شان می‌فرستم اگر خرید به فردا موکول شود، این جایزه به آنان تعلق نخواهد گرفت.

چندین مشتری تا به‌حال ارتباط گرفته گفته‌اند که بانک شلوغ بوده و نتوانسته‌اند وجه را پرداخت کنند و تقاضای تمدید این فرصت را تا صبح روز بعد کرده ‌اند در نهایت خرید کرده ‌اند.

به‌طور کلی خریداران ی در‌می‌یابند فرصت ویژه‌ای فراهم شده، ولی به‌زودی انتها خواهد یافت، تمایل خیلی بیشتری به خرید پیدا می‌کنند. اگر هیچ توصیه مضخصی نداشته باشیم، اکثرا خرید تا میزان ممکن به تعویق می‌افتد در خیلی ی از موارد به فراموشی سپرده می‌شود.
توصیه ات تخفیف قیمت

من شخصاً علاقه‌ای به تخفیف قیمت کالاها ندارم، زیرا فکر می‌کنم تخفیف ذهنیت نامناسبی را به مشتری منتقل می‌کند. زیرا زمان ی خودتان فکر بکنید محصول یا خدمتتان ارزشی ندارد، حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد. بسیار زیاد ی از افراد همین فکر را خواهند کرد.

اما درصورتی ‌که دلیل ی موجه جهت تخفیف دارید، این‌گونه توصیه ات می‌توانند موثر واقع شوند. مثلاً چنانچه کار شما فروش لپ‌تاپ است و به‌تازگی تغییراتی در عرضه کالای ایجاد کرده اید، می‌توانید بگویید:

ما عرضه سری جدید لپ‌تاپ‌ها را شروع کرده ‌ایم. اما مقادیر خیلی ی از سری قبلی که کارائی زیاد بهتر ی دارند باقی مانده است. این اقلام هنوز سیستم ‌های فوق‌العاده‌ای می باشند . ما سرمایه‌گذاری سنگینی در خط انجام داده‌ایم و در حال حاضر می‌خواهیم موجودی انبار قبلی را به‌سرعت به فروش برسانیم.

ما ۱۲۷ لپ‌تاپ در انبار داریم. جهت به‌وجود آوردن یک فرصت بی‌نظیر برای شما، آن‌ها را نه به قیمت اصلی ۸۹۰ هزار تومان، بلکه جهت تامین هزینه ‌هایمان فقط با قیمت ۵۳۹۷۰۰ تومان عرضه می‌کنیم.

به قیمت ویِژگزینشه ۵۳۹۷۰۰ تومان دقت بکنید که خیلی قابل‌قبول‌تر از ۵۵۰ هزار تومان است. به منطقی ارائه‌شده برای کاهش قیمت هم توجه بکنید .
توصیه عرضه با تعداد محدود

پیشنهاد عرضه محدود، برای هر نوع محصول، خدمت یا قرارداد مشاوره که افراد باید واقعا ً مشتاق باشند تا آن‌را بخرند، موثر است.

در واقع اینروش آن‌قدر موثر است که برخی وقتها می‌ارزد که عرضه خود را به‌صورت هدفمند محدود بکنید . به‌عنوان مثال، چنانچه کار شما ارائه مشاوره جهت ایجاد سود بیشتر در کسب‌و‌کار است، قطعاً نمی‌توانید به مشتریان نامحدودی رسیدگی بکنید . فرض بکنید با محاسبه زمان لازم برای هر مشتری و زمان مورد‌نیاز برای بقیه کار ‌ها مشتمل بر بازاریابی خدماتتان به این نتیجه رسیدید که در ماه نمی‌توانید بیش از پانزده الی بیست مشتری داشته باشید. از آنجا که در هر صورت مجبورید تعداد مشتریان را محدود نگه دارید پس چرا عرضه محدود را جزئی از پیشنهاد خود نسازید؟
توصیه «اجازه ندهید رقبا زودتر كار کنند»

این نوع پیشنهاد ات، یکی از موفق ‌ترین پیشنهاد ات است که اما همواره قابل‌مصرف نیست. در اینراهنمای با به‌وجود آوردن روحیه رقابتی باعث می‌شوید افراد برای از دست ندادن فرصت و به‌دست آوردن محصول یا خدمات به شما هجوم آورند.

ما محصول راهنمای ی خاصی برای فروشندگان خدمات بیمه‌ای تهیه کرده ‌ایم و هر ماه فقط تعداد معین ی از آن‌را به‌فروش می‌رسانیم و دلیل ما برای خریداران آن است که چنانچه این مطالب در اختیار همه ‌ رقیبان باشد، روش‌های آموزش داده‌ شده دیگر منحصر‌به‌فرد نخواهند بود. در تبلیغات بازاریابان بیمه را تشویق می‌کنیم این بسته آموزش ی را بخرند، قبل از آن‌که رقیبان آن‌را خریداری کنند. این امر آنها را به كار بسیار زیاد سریع و بدون تصمیم‌گیری‌های زیاد وادار می‌کند. در این روش، با کمیاب ساختن کالایی که اگر به‌دست رقیبان بیافتد آن‌ها را در موقعیت بهتری قرار خواهد داد، سود خود را بیشتر شدن می‌دهیم.

بناربن سعی بکنید همواره پیشنهاد ات معین ی برای مخاطب خود داشته باشید. مشتریان با محصولات بی‌شماری احاطه شده‌اند و فروش کار راحتی نیست. ارائه یک توصیه معین می‌تواند فریاند تصمیم‌گیری را برای مشتری آسان سازد فروش شما ارتقا می‌یابد.



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 02:45 ب.ظ
Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something.

I think that you could do with some pics to drive the message
home a little bit, but other than that, this is excellent
blog. An excellent read. I will definitely be back.
دوشنبه 16 مرداد 1396 02:30 ق.ظ
I relish, lead to I found just what I used to be having
a look for. You have ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a nice
day. Bye
یکشنبه 15 مرداد 1396 11:14 ق.ظ
Hey there, You have done an incredible job.

I'll definitely digg it and personally suggest to my friends.
I'm sure they'll be benefited from this website.
چهارشنبه 11 مرداد 1396 04:37 ب.ظ
I just could not leave your web site before suggesting that I actually loved the standard info
an individual provide on your guests? Is gonna be again frequently to inspect new
posts
دوشنبه 9 مرداد 1396 09:53 ب.ظ
Heya i'm for the first time here. I found this board and I find
It really useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you
helped me.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر